poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Models #2 Julia Suszfalak


WYWIAD Z JULIĄ SUSZFALAK:


1. Jak zaczęła się Twoja przygoda z modelingiem?
Podpisałam kontrakt z agencją Gaga Models i następnego dnia zostałam odkryta przez Elite New York. Po tygodniu poleciałam do Nowego Jorku i rozpoczęłam przygodę z międzynarodowym modelingiem i fashion weekiem.

2. Wspomniałaś o swojej agencji matce, Gaga Models - jak Ci się z nią pracuje?
Od samego początku nie mam czego zarzucić mojej agencji. Właścicielka Gagi, Pani Katarzyna Sawicka nie tylko we mnie uwierzyła, ale otworzyła mi drzwi do niesamowitej kariery i przygody życia. W pięć dni po podpisaniu kontraktu znałam podstawy chodzenia w szpilkach, pozowania i pewne reguły tego biznesu (oczywiście tylko podstawowe). Uważam, że to najlepsza agencja w Polsce. Trafiłam na niezwykle profesjonalny i zaangażowany team, czego chcieć więcej?

3Jak szybko po podpisaniu umowy z agencją w Polsce udało Ci się trafić do IMG?
Droga do kontraktu z gigantem IMG była długa i przepełniona wieloma trudnymi decyzjami. Na początku podpisałam kontrakt z Elite New York. Po pierwszych sukcesach w nowojorskim fashion weeku posypały się kolejne m.in. z Why Not w Mediolanie (z którym jestem do dziś) oraz Oui. Po napisaniu matury i decyzji o pracy modelki na pełen etat zmieniłam agencje na IMG.

4. A więc już na samym początku kariery poleciałaś do Nowego Jorku. Jak wspominasz ten pierwszy kontakt?
To było dla mnie duże wyzwanie. Nie znałam za dobrze branży, nowej agencji i przede wszystkim miasta. Miałam problemy z posługiwaniem się metrem, mój angielski nie był tak dobry a na życie musiało wystarczyć skromne kieszonkowe z agencji. Początki nie były łatwe, ale z czasem nabrałam doświadczenia, poznałam nowych ludzi i znacznie poprawiłam język. To była niezwykła przygoda, której nigdy nie zapomnę.

5. Brałaś udział w wielu sesjach, również do największych magazynów mody na całym świecie. Z których zdjęć jesteś najbardziej dumna?
Bardzo dokładnie pamiętam sesję dla niemieckiego Vogue'a, która robiliśmy w Paryżu. Tematem przewodnim był sport, więc przez kolejne dwa dni wymachiwałam rakieta tenisowa, skakałam na trampolinie, dźwigałam butle z tlenem i podciągałam się na linach itp. Do dziś pamiętam te zakwasy.

6. Kto jest Twoim ulubionym fotografem?
Emilio Tini, Marcus Prizi oraz niezwykle cenie prace Mateusza Stankiewicza.

7. Masz 21 lat, jeszcze długa kariera przed Tobą. Jakie jest Twoja największe marzenie w branży modelingowej?
Nie zamierzam skupiać się na marzeniach i nieosiągalnych celach, bo ta branża jest brutalna i raz jesteś „in a raz out”. Dlatego staram się czerpać same korzyści jakie daje modeling m.in. podroze, poznawanie ludzi i przede wszystkim doświadczenie.

8. Czy jest marka, dla której pragniesz pracować, a jeszcze nie miałaś okazji?
Chyba jak każda modelka pragnę pracować dla Victoria's Secret. Zawsze mają niezwykłe kampanie w najpiękniejszych miejscach na świecie.

9. Co najbardziej lubisz w swojej urodzie?
Uśmiech i kości policzkowe.

10. Wiem, ze kochasz muzykę i koncerty. W taki właśnie sposób lubisz najbardziej odpoczywać?
Owszem, ale niekoniecznie ograniczam się do festiwalów. Pokochałam wysiłek fizyczny na świeżym powietrzu jako sposób na relaks i odstresowanie od pracy. Uwielbiam kajaki, wędrówki po górach, rolki, rower no i oczywiście narty.

11. Kim chciałaś zostać, gdy byłaś mała?
Było tego trochę, ale wszystko skupiało się wokół występowania na scenie np. aktorka, piosenkarka, baletnica... była nawet łyżwiarka figurowa. :)

12. Bycie modelką wymaga wielu wyrzeczeń – w tym w szczególności związanych z dietą. Jak udaje Ci się powstrzymać od tych wszystkich otaczających nas słodkości
Muszę przyznać, że czasami mi się nie udaje! Kocham słodycze jak każda normalna dziewczyna, ale lubię też sport, więc staram się to zrównoważyć. :)

13. Twoje ulubione danie to…
średnio wysmażony stek i świeże sushi.

14. Gdybyś mogła pojechać w dowolne wybrane przez Ciebie miejsce na świecie – co by to było?
Australia ze względu na różnorodność terenu i natury.

15. Jak reaguje Twoja rodzina i znajomi na wszelkie sesje i wyjazdy zagraniczne?
Może zabrzmi to dziwnie, ale traktują to jak codzienność. Rodzice wychodzą codziennie rano do pracy , ja lecę do innego kraju by zrobić sesje - normalka.

16. I na koniec.. opisz siebie w 3 słowach
wrażliwość, uczciwość, lojalność








 












~May

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz