wtorek, 21 czerwca 2016

Models #11 Zosia Wróbel

O tej dziewczynie będzie głośno! Zosia ma zaledwie szesnaście lat, a już robi furorę. Zapraszam do czytania


1. Dlaczego GAGAMODELS?
Napisał do mnie scout z GAGAMODELS. Nie byłam wtedy w ogóle obeznana w temacie, ale trochę poczytałam na ten temat w internecie. Znalazłam dużo opinii, że to jedna z najlepszych agencji w Polsce. Pojechałam tam dzień po otrzymaniu informacji, że jestem zaproszona na spotkanie. Spodobała mi się atmosfera, która tam panuję. Od razu było widać, że jest to profesjonalna agencja z dużym doświadczeniem.


2. Podpisałaś umowę z agencją tydzień temu, a już o Tobie głośno! Spodziewałaś się takiej reakcji?
 Nie spodziewałam się, że tyle osób zainteresuje się moją osobą, nawet po takiej metamorfozie. Owszem, miałam taki obrazek, że ta fryzura wywoła tak duże zaciekawienie. Nie sądziłam, że może się to urzeczywistnić. To, co zostało zaplanowane na ten miesiąc myślałam, że wydarzy się w przeciągu roku.


3. Na profilu facebook'owym Twojej agencji pojawiła się informacja, że za metamorfozę odpowiada szefowa, Pani Katarzyna Sawicka. Jak to dokładnie było?
 Podczas pierwszej wizyty w agencji rozmawiałam z panią Kasią o modelingu. Miałam wtedy rozjaśnione włosy i zostałam uświadomiona, że modelki muszą mieć naturalny odcień włosów. Mój tata żartował, że ma w domu maszynkę do golenia i od razu będzie po problemie. Szefowa już na poważnie powiedziała, że ścięcie włosów to bardzo dobry pomysł i może sią okazać trafną decyzją. Spodobał jej się mój kształt czaszki, a do tego nie ma żadnej modelki w Polsce obciętej na jeżyka.

4. Długo zastanawiałaś się czy ściąć włosy, czy podjęłaś tę decyzję od razu?
 Pomysł ścięcia włosów pojawił się w styczniu, a zdecydowałam się na to dopiero w czerwcu. Czyli jakby nie patrząc prawie pół roku.


5. Co było Twoją największą obawą?
Najbardziej się obawiałam, że samej siebie nie zaakceptuję i będę się wstydzić wyjść na miasto czy pójść do szkoły.


6. Jaka była reakcja Twoich znajomych?
Ścięcie włosów u moich znajomych wywołało skrajne emocje. Jedni pytali jak mogłam coś takiego zrobić i ogólnie skąd mi taki pomysł przyszedł do głowy. Inni zaś gratulowali mi odwagi i mówili, że wyglądam świetnie oraz że to była bardzo dobra decyzja.

7. W takim razie nie żałujesz?
 Nie, jak na razie to jedna z najlepszych decyzji w moim życiu.


8. Jak wyglądają Twoje plany na najbliższe miesiące? Wiem, że zostałaś już zatwierdzona do trzech polskich kampanii i dwóch edytoriali za granicą po zaledwie trzech dniach od opublikowania Twoich zdjęć. W tej sytuacji możesz planować prywatne wyjazdy czy jeszcze wolisz się wstrzymać z tą decyzją?
Mam zaplanowane wakacje z rodziną nad morzem, ale jeśli zajdzie taka potrzeba to na nie nie pojadę.


9. Masz jakieś obawy wkraczając w świat mody?
 Na ten moment nie mam żadnych obaw.

10. Którą modelkę najbardziej podziwiasz?
Nie jestem w stanie wymienić jednej takiej modelki. Uwielbiam Monikę Jagaciak, Magdalenę Frąckowiak, Ruth Bell, Karlie Kloss.


11. Dopiero zaczynasz przygodę z modelingiem. Czy już teraz wiesz, że coś w tym świecie sprawi Ci problem? Jest jakaś sesja, w której na pewno nie wzięłabyś udziału?
Na razie nie ma takiej rzeczy, która miałaby sprawić mi problem. Postanowiłam, że będę brała udział w każdej sesji jaka tylko zostanie mi zaproponowana i dam na niej z siebie wszystko.


12. Jesteś bardzo zawzięta. Czy właśnie spełniają się Twoje marzenia?
Tak, właśnie zaczynam spełniać swoje marzenia. Mam nadzieję, że to dopiero początek mojej przygody w świecie modelingu.










~May

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz